Fika fika och mer fika

Tycker de här armbanden från SNÖ är så snygga!!! Min kusin fick dem, är lite avundsjuk :P 

Nu sitter jag själv i soffan hos mormor. :(

Kusinerna åkte för ett litet tag sen och Elias ligger och sover. Så min enda kompis just nu är datorn:P

Mormor har bjudit på först jättegod julmat och sen eftersätt (det var typ kokta pärom och mintchoklad och glass) skit gott var det!:D Nu har vi ätit fika igen (kladkaka och massa kakor).

Snart blir det väl oxå att sova eftersom vi var uppe till ca02.30 i natt och ska oka jättetidigt imorgon.

Många god natt kramar... 


Kommentarer
Postat av: MALIN

sv; haha ja, fast jag gillar nog Josh Hartnett mest :')

2010-12-26 @ 22:05:14
URL: http://dreamingwideawake.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0