Föräldrarfritt!





Inte bloggat på två dagar nu. Men nu ska jag börja igen! ;) 
Det är bara 6 dagar kvar sen är det julafton!:D Längtar!!! Vill åka till mormor och kusinerna och till lilla seven (deras hund). Det var länge sen jag träffade dem, så ska bli riktigt kul! Jag och Elias ska åka tåg dit på onsdag. Så vi får en extra dag med kussingarna.:D

Men nu sitter jag, Elias och Jonas (Elias kompis) och tittar på på filmen Narnia. Den är ganska bra faktist ;) Vi har FF här och det är skönt! :P haha! Vi ska titta på en tilll film sen efter men den är inte så lång ;)

Ska sluta blogga nu för det är ganska spännande just nu :) Men jag ska blogga mer imorgon, det lovar jag!! :D:P 
Imorgon ska jag oxå gå på högmässa (gudstjänst) med Sofia. Det är absolut inte kul att sitta i en kyrka i drygt 1 timme! :(:(

Hörs och KRAM<3<3


Kommentarer
Postat av: Linn

HAHA! Det blev visst lite mycket smilisar i inlägget!! :P

2010-12-18 @ 20:43:56
URL: http://linnrosen.blogg.se/
Postat av: I S A - Foto & Hästar

Hur stor storlek skrev du NO uppgiften med? :)

2010-12-18 @ 21:34:09
URL: http://isaplarz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0