Första december


Har absolut inga bra bilder jag kan använda!! Jobbigt, måste ut och fota imorgon... Om det nu är fint väder;)
Idag har det inte hänt ett smack. Var i skolan, hade utveklingssamtal (gick bra!). Sen träning och nu slappa med min kära lilla dator :P Sen "Grey´s Anatomy" (Älskar)!!
Har bestämt med Amanda att vi ska ha filmkväll, "Twilight saga eclipse" har kommit ut å gissa vilka filmer vi ska  se... xD Ska sova över hos henne oxå (sak bli så kul)!!

Pussar kramizar<3 

Föresten så dampar Blogg.se så därför blev det bara ett inlägg idag:)


Kommentarer
Postat av: MALIN

ÅH VA MYSIGT! jag önskar att träden i min stad också kunde ha lite fin belysning..



sv; ja, asgott :D

tack! :)

2010-12-02 @ 15:01:20
URL: http://dreamingwideawake.blogg.se/
Postat av: I S A - Foto & Hästar

Diggar LEksand på vintern (y)

Sv: Haha, tack :)

2010-12-02 @ 16:14:11
URL: http://isaplarz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0