Riktigt skön sovstund!

Hittade  en bild som är 2 år gammal! Jag tycker inte att jag ser äldre ut när jag tittar mig i spegeln, men när man ser den här bilden, så ser jag förändringarna :P haha

Idag hade jag oxå en match vi losa igen med 2-1. Och dom är typ våra erkefiender haha:P:P
Så det var en tuff förlust!:(

När jag kom hem kl.11.30 gick jag direkt och la mig och skulle vila och läsa lite, men jag somnade direkt och sov till 15.30 haha!!!

Nu tittar jag på en film med Elias. Den heter typ Spiderwick och handlar om 3 barn som typp ska rädda världen från troll och jättar och sånt... Inte den bästa filmen men vad gör man inte för sin lillebror!?!? Haha

Bloggar mer ikväll!
Kram<3<3


Kommentarer
Postat av: I S A - Foto & Hästar

Sv: Stallet vetu ;)

Hur mkt kostar den? :)

2010-12-29 @ 18:44:28
URL: http://isaplarz.blogg.se/
Postat av: malin

sv; jag skulle dött, haha. jag är verkligen ingen morgonmänniska!

2010-12-30 @ 23:14:47
URL: http://dreamingwideawake.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0