Bilder från gårdagen!


Fick mössan jag ville ha av pappa. Heja Leksand!:P


Jag och kussing Vilma hade lite kul framför spegeln:p Tog mer bilder men de är lite för pinsamma för att visa...

Fina silijanslaxen står på julbordet:)

Fina julgranen med massa paket under:D


MIna paket men några är inte på bilden;) I det rutiga med små tomtar ligger kameran :D


Vi sitter i soffan och tittar på "Kalle" under en jätte mysig filt. Och så hade Vilma gjort godis som vi åt:)

Idag fick jag en riktg sovmrgon till kl.11.30. När jag varit och duschat var det "Bilar" på TV:n så jag och Elias satt som klistrade framför TV:n :P

Nu ska vi äta mat och sen blr det att åka till Felix och vilma igen;) 

Imorgon blir det julrea som gäller. Nu när man fått massa pengar:D:D

Kramar<3<3 


Kommentarer
Postat av: MALIN

sv; haha, I know the feeling!

eller hur, haha :)

2010-12-25 @ 19:33:22
URL: http://dreamingwideawake.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0