Elias i gråskala


Brorsan (Elias) som är modell
Som jag skrivit förut är min inte kamera så bra!

På bilden är han en söt liten kille, men idag fick han damp på mg för att jag hade glömt att sätta i en sladd till TV:n :P

Kul var det att vara med Linnéa, men vi var båda så trötta så vi tittade på en film och spelade lte spel.
Sen tränade vi tjejerna. Dom var så få, så vi fick vara med och spela. Det var kul men jobbigt!
Så idag blev det mycket träning, ca 3,5tim. Jobbigt men bra att ha tränat så mycket.

Nu har jag tittat på TV och snart blir det min nya bok som gäller! :D
God Natt!  

 


Kommentarer
Postat av: simone

Sött porträtt :D

2010-11-04 @ 13:23:50
URL: http://fattybom.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0