Fredag!


Hittade en lite rolig bild på "Google" och tyckte att den matchade hur jag kännde mig nu xP
Som ni fattar är jag fortfarande sjuk och man blir inte gladare när det är jättefint ute och man behöver lite nya bilder och inte kan gå ut och fota!!! );
En liten detalj som gör mig glad är att det är HELG och första advent på söndag... Bara ca 5 veckor till julafton i Mariestad (längtar)!!! :D:D

Vet att det inte blivit mycket till bloggande den här veckan men ska försöka bättra mig när jag är frisk igen!
Hörs senare Kram<3


Kommentarer
Postat av: MALIN

sv; det är lugnt ;)

ÅH, jag vill också kunna åka snowboard.. har aldrig försökt, haha. har inte ens stått på ett par skidor xd

2010-11-26 @ 15:28:25
URL: http://dreamingwideawake.blogg.se/
Postat av: I S A - Foto & Hästar

Oxå Sjuk :(

2010-11-26 @ 17:53:22
URL: http://isaplarz.blogg.se/
Postat av: yassi

ja, jag bler riktigt rädd!

Ja det ska bli jättekul


Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0