Julharmoni!


Mitt bloggande har varit lite off i några dagar nu men det är över!

Imorgon är det den första december och man får öppna första luckan på kaländern... :P Hihi jag har en choklankaländer. Gott! Älsak julen! Fin med all snö och allt det röda och alla julklappar! Jag önskar mig såklart en systemkamera men det kommer jag inte att få... så då blir det vel träkiga pengar man önskar sig. Hehe. En sak jag undrar varför julen just är röd?? Någon som vet?
En sak jag bara vill berätta är att det är skitkallt här uppe där jag bor... Det är ca 20 minus hela tiden.

Idag har det inte hänt någonting speciellt alls...
Först skola...
Sen träna småtjejerna...
Sen egen träning... 
Och nu mat...

blev en liten uppgradering nu ialla fall.
Kram<3

PS.
Det just nu är det bara 15 minus nu...


Kommentarer
Postat av: MALIN

sv; haha, gud va segt!

(idag var det -12!!!!!!!!)

2010-12-01 @ 14:35:19
URL: http://dreamingwideawake.blogg.se/
Postat av: I S A - Foto & Hästar

Jag vet faktiskt inte :P Snygg bild!

Sv: Tack så hemskt mkt :D

Bilderna är jag faktiskt också ganska nöjda med :)

2010-12-01 @ 17:08:42
URL: http://isaplarz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0