Mycket träning!


Idag hade vi idrottsval i skolan...
Jag valde zumba och styrketräning på "Life´N Joy". Vi var ca 20 tjejer från 8:an. Som var där i drygt en timme och det var verkligen det jobbigaste jag gjort på länge. Vi började med easy-line (styrketräning) i ca 40min. Det var som i en rundbana med olika maskiner. Sen fick man välja vad man ville göra i en halvtimme. Jag gick på löparband...
Sen dansade vi zumba i en timme, det är så roligt men så jävla jobbigt! ;D hehe, jag trodde inte det skulle vara så jobbigt som alla typ säger, men det var det! ;)

När jag kom hem efter zumban var jag helt slut, så jag bara slappade i nån timme sen blev det träning igen med innebandyn... Jag hade så mycket energi så det inte fanns ;) Elin fick typ damp på mig för att jag hela tiden sprang ifrån henne :D Man skulle ju kunna tro att jag inte skulle orka någonting eftersom jag redan hade tränat en gång, men neej då.

Nu kväll har jag hjälpt pappa med maten och sen tittat på IDOL!
Jag bara älskar Jay!
Han är bara så bra! Laila började ju gråta när han sjöng "Like a Prayer" av Madonna. Jag vill vill att han ska vinna men jag tycker att Minna oxå var jävligt bra idag. 

Nu sitter jag och tittar på Spiderman 3 så ska sluta blogga nu... Men bloggar mer imorgon.

KRAM<3  


Kommentarer
Postat av: I S A - Foto & Hästar

Sv: Tack!

det är en grupp flyktingar i åldern 16-18 som har ska lära sig rida :) Ingen snackar typ svenska, men iaf :P

2010-11-19 @ 22:34:32
URL: http://isaplarz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0