Sängen med en godispåse...

Älskar bilder på träd i olika årstider!

Nu ligger jag i sängen med en godispåse.

Jag kom precis ner till mitt rum från Elin. Vi var hos henne och tittade på "Lier Lier" (Jag, Elin, Carla, Anna och Lisa). Den filmen var bara skitbra! Jag älskar Jim Carry, han är bara för rolig! :D:D Vi bara skrattade och skrattade. Carla grejade/fixade med mitt hår och det var så skönt!

Innan vi tittade på filmen gick vi och köpte godis på Shell. Dom hade lösgodis, du kan bara gissa hur glada vi blev... För vi hade gått en lång lång bit. Och jag hade burit Carla på ryggen nästan hela vägen. Så man var gansks trött när man kom fram.

 Nu håller jag på att somna så ska nog sluta blogga nu, men bloggar mer imorgon.
KRAM<3



Kommentarer
Postat av: I S A - Foto & Hästar

Sv: Dom heter Sofie & Linn :)

2010-11-14 @ 08:25:56
URL: http://isaplarz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0