Wednesday


Min söta lilla bror och mina kusiners urgullig jackrussel som är mina fina modeller<3<3

Inte bloggat på ett tag nu. Så här kommer en liten uppgradering;)
Idag i skolan var det inte kul! Hände ingentig alls! ;P Blä, på SO:n fick vi ett skriftligt läxförhör... Och jag visste inte äns att man skulle öva på det, så blev ganska stressad och sur ;P hehe

Efter skolan blev det direkt träning... Kom lite försent för att vi slutar kl. 15.25 och träningen börjar kl.16.00 och jag skulle gå och köpa något att äta oxå ;) Som tur var visste Lollo (våran tränare) att vi slutade sent, så han blev inte sur.

Nu har jag tittat på mina omdömmen/betyg och ätit mat (pannkaka).
Det såg faktist riktigt bra ut ;) Det är kul och läskigt att se dom när mamma och pappa var med :D

Snart blir det "Grey´s Anatomy" som gäller... Älskar det programet, det är verkligen en hiss :D
Kunde inte bestäma mig om inlägget skulle vara i "Skola & Vardag" eller i "Foto: Modeller & Porträtt men tillslut blev det i "Skola och Vardag". 

Bloggar mer imorgon, så hörs sen.
KRAM<3


Kommentarer
Postat av: MALIN

sv; för att jag hatar att måla "på beställning" xd jag kan/vill bara måla när jag har lust, liksom xd

2010-11-17 @ 21:00:06
URL: http://dreamingwideawake.blogg.se/
Postat av: ÅSA



Hej, nää jag gav inget till min farsa i söndags, men vi hade en trevlig middag osv :)



Ledsen för jätte sent svar!!

2010-11-18 @ 11:23:08
URL: http://enjaveltill.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0