Jul-bak


Såhär började det...

Sen såhär...

Och så klara...

Kul att baka pepparkakor igen, var länge sen nu. Har också bakat en safrans-kaka, men den fick jag inte smaka för den är till nästa helgs julmarknad.
Riktigt gott var det med pepparkakor, har inte ätit det på jättelänge :D 
Har lite ont i magen... Blev kanske lite mycket deg, hehe, när man väl smakat vill man ha mer :)

Imorse var jag på gudstjänst med Sofia. Den var 1 & 1/2 timme lång och alla gammla tanter och gubbar sjöng väldigt fult!! Tråkigt var det i alla fall :P

Nu har jag tittat på "Gossip Girl", missat ganska många nya avsnitt men försöker att hänga med i alla fall ;P
Pappa är inte hemma, det är därför jag kan titta, han tar jämt TV när jag ska titta på det.

Nu måste jag sluta, ska äta. Bloggar mer imorgon.
Kram<3 


Kommentarer
Postat av: MALIN

sv; beeeeck <3

men den dem visade igår är faktiskt inte så bra enligt mig :S

2010-11-22 @ 17:49:47
URL: http://dreamingwideawake.blogg.se/
Postat av: I S A - Foto & Hästar

MUMS!

2010-11-22 @ 20:48:28
URL: http://isaplarz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0