Varför finns sjukdomar?

Har varit och tittat på min träning och hjälpte till lite på småtjejernas träning, men orkade typ ingenting ); Mår absolut inte bra, men vill inte bara sitta hemma och möggla framför TV:n så var bara tvungen att gå till träningarna :P hehe :)

Nu sittter jag i våran lilla soffa (vill ha en ny stor!) och tittar på  någon fotbollsmatch som typ bara pappa vill se ): BLÄ på honom, jag vill se "House".  Men ska nog ändå gå och sova nu eftersom jag har en jävla förkylning som aldrig vill släppa helt och nu mår jag verkligen pyton! Hatar förkylningar och sjukdomar!!
Blir nog ingen skola imorgon, så blir nog mycket sova och dator. Hatar verkligen att vara sjuk och speciellt nu när vi har TEMA-vecka: Näringslivet. Vi skulle gå till sparbanken imorgon och göra en intervju, och det är ju mycket roligare än vanlg skoldag i alla fall!! :)

Bloggar mer imorgon, det kan blir ganska mycket bloggning Hihi :P
Många kramar<3


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0