Bloggen är under uppbyggnad o Lillebror fyller år!!

Grattis Grattis lillebror!!! Tänk att han fyller 12år, kan inte fatta det! ;)
Puuussss på dig<3 

Min blogg ska få lite förändringar men det kan ta ett tag så ni får stå ut med att den ser ut som den gör! Hehe :P

Ni får gärna säga vad ni tycker om den lila färgen! 
 Skulle vara tll stor hjälp! Kan inte bestämma mig vad jag ska ha för färg ;)

Idag har jag varit på Aquanova med Elias, Olle och mamma eftersom Elias fyller år. Det var länge sen jag badade så det var både skönt och kul (eftersom jag älskar att bada) och framförallt tyckte Elias att det var kul! Hehe ;)
Har ätit god tårta nu så är väldigt mätt och har nästan ont i magen:P

När vi kom hem blev det att testa karmeran men eftersom jag inte hunnit köpa ett minneskort kan jag inte spara bilderna :( Men imorgon ska vi åka till insjön och köpa ett! Glad glad! :D

Puuuuusssss<3


Kommentarer
Postat av: malin

sv; haha, jag gillar den första bäst ^^ "i'm on the wrong continent" haha

2011-01-05 @ 01:54:45
URL: http://dreamingwideawake.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0