Isaks hockeymatch

Jag, David o Linus var ju och tittade på Isaks hockeymatch och jag tog såklart med mig min kamera så här kommer lite bilder från det oxå ;) Det roliga var att Isak gjorde 2 mål av 4 och dom vann med 4-2

Hoppas ni kommer tycka att dom är lika roliga (o gulliga) att titta på som jag...
  
Här har han jobbat sig fram så han kommer fri...

Här är det snygga målet (pucken är på mållinjen)!!



Här var hans oxå snygga målgäst!!
(Tog inte med alla bilder så den är inte riktigt sammanhängande)

Isak som är på högra sidan...


Det var sista bilden ;)
Titta på den lilla killen som står lite bakom de andra i det blå laget! Han var så liten så att tröjan var ner till knäna:D

Nu ska jag väl snart gå och sova så god natt!!

Puuuuusssss<3 


Kommentarer
Postat av: Frida [en fotointresserad tjejs vardag]

svar; så lite så :)

Men du bör kolla en gång till, tror att du glömde skriva se i slutet :)

Kram

2011-01-08 @ 09:09:19
URL: http://fsjfoto.blogg.se/
Postat av: MALIN

sv; eller hur, vinner aldrig något annars, haha..

taack :) och ja, ett par nya hörlurar behövs!

2011-01-08 @ 21:38:40
URL: http://dreamingwideawake.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0