JULLÅV!!!!!


Jag som skulle börja blogga igen och så får jag hur fullt upp, så att jag inte kan! Igår slog jag in alla mina paket och det är ganska många så tog ungefär 1 tim. Jag är så noga att allt sak bli perfekt så... :P
Sen var jag och mamma i Insjön efter skolan, så deet blev aldrig av..

Hade skolavslutning idag men slutade kl.13 och hade matteprov. Fattar inte hur man kan ha det på avslutningsdagen. Men det gick bra så och så vill man ju ha bra betyg i det!:D

Men nu ska jag blogga lite och sen sak jag baka de här goda godisarna och typ martzipan (hur stavas det?) godis:) Dom är i alla fall jättegoda!

ska baka nu så hörs imorgon!
Ska föresten till mormor och kussingarna så åker kl7.11 med tåget :p trök, vill ha sovmorgon :P

Kram<3


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0