Lite shopping på en söndag!!!


Idag har jag och mamma varit och shoppat lite på Hjultorget Insjön. Jag hittade en jättesnygg kjol!! Svart med 3 knappar och hör i midjan. Känner att jag har blivit lite smal så kan ha lite tajta kläder nu. Haha, känns skönt! Köppte också en röd T-shirt och ett par leggings och en kofta.
Köpte också lite julklappar till några personer. Fast de blev inte lika fint inslagna som de på bilden...

Nu har jag och mamma bara slappat. Och jag har haft en liten modeshow för mamma i hennes skit snygga höklackade skor. Kan faktist gå  dem. Är riktigt stolt!!! Haha :P:D

Ikväll ska vi äta TACOS!!! Älska!
Imorgon är det lucia och jag ska mina nya kläder!

Kram<3<3


Kommentarer
Postat av: MALIN

tacos skulle inte sitta helt fel nu alltså, haha...



sv; ja, Greveholm äger :D

2010-12-14 @ 20:26:07
URL: http://dreamingwideawake.blogg.se/
Postat av: MALIN

tacos skulle inte sitta helt fel nu alltså, haha...



sv; ja, Greveholm äger :D

2010-12-14 @ 20:26:20
URL: http://dreamingwideawake.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0