Design...

Nu är det verkligen VINTER!!! Älskar<3
<3
Håller fortfarande på med designen.
Det tar så jädra lång tid! Skulle vilja att någon gjorde det åt mig men ändå inte... Får verkligen hoppas att jag blir klar i helgen för jag har så mycket för mig.

Imorgon ska jag på match och en träna småtjejerna på deras match. Och efter det ska jag till Amanda och ha filmkväll och sova över. Ska bli jättekul!

Har haft gäster hela kvällen, dom ska åka hem nu så ska nog gå och lägga mig nu...
Bloggar mer imorgon.
Många KRAMAR<3


Kommentarer
Postat av: MALIN

mysig din blogg har blivit! ;) lite julig sådär hehe



sv; ja, den är asmysig! köpte den när jag var i Ullared haha ;>

2010-12-04 @ 00:10:20
URL: http://dreamingwideawake.blogg.se/
Postat av: MALIN

sv2; tack, köpte den på h&m för trettio spänn ;)



jag sökte på "snö på bloggen" på google, och så kom jag in på typ en tjejs blogg där jag hittade koden, haha.. xd

2010-12-04 @ 00:13:49
URL: http://dreamingwideawake.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0