Pluggar onsdag!!!


Hände ingenting i skolan! Tittade på film på musiken men inget mer...

Efter skolan var jag lite rolig och tog Martind mössa som och han blev inte så glad! Men han fick tillslut tag på den men jag fick hjälp av Sofia så det tog ett litet tag innan han fick den :P:P

När jag kom hem åt jag en macka (tråkigt vetande men... ) och sen fortsatte jag på NO- uppgiften och blev klar!!!:D:D:D Stolt som fan!!! Kan bara säga det och det blev ca 3 sidor, opps. Man behövde bara göra 2 så gjorde lite mer, men det kan ju aldrig göra något ;)

När det var klart tittade jag på TV men det var absolut ingenting! Och sen var det ju sissta avsnittet för sesongen på Grey´s Anatomy förra veckan och det var ju inte kul!!

Ska sluta nu men hörs morgon! 
Kram! :D


  



Kommentarer
Postat av: I S A - Foto & Hästar

Hur stor stil skrev du med? :)

2010-12-17 @ 14:53:49
URL: http://isaplarz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0