Lördag!


 En riktigt skön sovmorgon!!!
Har inte haft en sovmorgon på väldigt länge... Antingen har jag haft match eller så måste man gå på Elias match eller så är det något annat!! Idag fck jag sova till 11. Och det var så skönt!!! :thumbup:

När jag hade vaknat tillräkligt mycket för att ringa till pappa och fråga om han kunde skjutsa ner mig till Noret (ett annat ord för stan eftersom våran är så liten!). Där gick jag och betalade kläderna jag lånat hem för någon dag sen. Sen gick vi  och hämtade ut biljätterna till hockeymatchen ikväll. :)

Som ni kanske förstår ska jag på hockeymatch ikväll med Elin tror jag... Vi pratade om att gå men nu får jag inte tag på henne så vi får se. Vill att hon ska ringa mig för jag vill inte gå med mamma! Så håll tummarna för mig!

Elias och Kalle kom hem från deras match nu och de ska spela Nintendo Wii och vill att jag ska vara med så jag ska väl gå upp och slå dom i baseboll eller något! Haha :P:D


Kommentarer
Postat av: MALIN

sv; fast asså man måste ju gå efter vem som har bäst röst, inte efter ifall det är en kille eller tjej haha!

och jag tyckte inte att hans låtval var konstigt (varför tycker alla de?), gillar den låten skarpt och tyckte att han gjorde den jättebra :)

2010-12-11 @ 20:28:09
URL: http://dreamingwideawake.blogg.se/
Postat av: I S A - Foto & Hästar

HAHA!

Leksand förlorade typ väl? :D

2010-12-11 @ 21:37:30
URL: http://isaplarz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0