Äntligen hotellet!


Nu ligger jag äntligen i sängen på hotellet. Det är så skönt!
På TV är det spiderman. Så det tittar jag på fast det är inte så bra. Imorgon blir det sovmorgon och sen hotellfrukost med Elin. Mums! Snart blir det att sova...

Kan komma lite fula ord nu... hehe
Måste bara berätta om den jävla bilkön! Vi hade 3mil kvar till Ö-vik när det var en lastbil som kört av vägen. Den blokerade vägen så vi kunde inte åka någon stans på en och en halv timme.. Jag får bara mer och mer damp på dom jävla tanterna på radion som som säger på radion att snart kommer det bärgningsbilar. Sen tillslut säger dom att det kommer att ta tills midnatt att bogsera det jävla fanskapet och att vi kanske inte kommer att komma iväg förren då.
Efter ett tag får vi tips av bilen framför oss att det finns en annan väg...

Killarna han precis till matchen och den vann dom med 7-0. Efter det har jag varit med Elin och haft jättekul! Imorgon blir det shopping och sen bad. Imorgon kväll kommer det många roliga bilder från idag mm.

Hörs senare, KRAM<3

 


Kommentarer
Postat av: eemmapeemma

så bra ! jodå , det duger :)

2010-11-13 @ 00:01:55
URL: http://emshiie.blogg.se/
Postat av: ÅSA



jag älskar att bo på hotell!

2010-11-13 @ 00:34:16
URL: http://enjaveltill.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0