Måndag

Älskar den här bilden!

Har pluggat lite, typ bara 20 min och sen blev allt helt fel! Hihi

Har oxå läst ut boken som jag började på för någon dag sen. Den var så jävla bra! Älskar "Haus of night" serien! Längtar redan tills nästa bok kommer ut! Jag som är bokmal, sak nog börja att ge lite tip på bra böker jag läst. Så nu frår ni hålla utkik, om ni gillar att läsa ;)

Nu har jag precis ätit klart och jag lagade maten, då blir det nästan jämt tacos.  ;)
Ska gå och lägga mig nu tror jag, så bloggar mer i morgon!

Kram



Kommentarer
Postat av: Yassi

Fin bild :) du råkar inte veta en massa shit om blogg design eller? Haha :P

2010-11-08 @ 23:51:59
URL: http://lifebyyassi.blogg.se/
Postat av: MALIN

jag har tänkt läsa dem där House of Night-serien massa gånger, men jag orkar aldrig börja xD



sv; hahaha! gå aldrig ut i kylan med blött hår ;)

2010-11-09 @ 15:25:18
URL: http://darklight.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0