SNÖ


Inte bloggat på länge nu! ;)
Men nu blir det en uppgraderning!

Idag har jag verkligen haft fullt upp!

Först var det skola,tråk hade tyska-redovisnng om rummet :( Blä! Men slapp So och engelskan för vi gick till ungdomsmottagningen.

Träning!
Efter skolan blev det väldigt stressigt, hade ca 30 min på mig att gå till innebandyhallen och byta om och äta.
På träningen hade vi bara Peo som tränare och han blir sur för minsta lilla prat eller fel! Inte så kul!

Hockey!
Efter träningen följde jag med Linnéa hem och åt mat sen blev det hockey med Linnéa och Emma. Jag och Linnéa blev väldigt flummiga och fick mycket skratt-attacker, vi hade skitkul! Sen bommbade jag Emmas pojkvänn Olle med mess. (Emma & Olle går i 5:an) Jag tror ajg skickade 70 mess till honom, han blev inte så glad. Men vi hade roligt!

Nu!
Ska gå och lägga mig nu oxh tagga inför motgondagens tråkiga skoldag!

Ser fram emot fredag!
Elias har hockeycup i Övik så är ledig från skolan. Skönt!
JAg DISSAR  verkligen att jag ska sitta & tim i en bil med 4 killar som är 11 år!
Jag HISSAR verkligen att jag ska få tillbringa helgen med Elin på paradisbadet och på ett jättestort köpcentrum! :D:D Shoppin Sopping!

Igår snöade det hela kvällen! :D
Det snöade hela natten! :D
Idag snöade det hela dagen! :D

Mycket snö har det kommit! Fint som fasiken, ska ta mycket kort ;)

Efter lite ångest. Har jag valt att lägga inlägget i Vardag & Skola

Bloggar mer imorgon!
Kram<3


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0