Tuesday

Gillar denna bild gillar jag grymt mycket! Den är på Elin och Amandas ben hehe ;)
Jag tog den på  Tibbletorsdagen, som är dagen före Midsommar om det är någon som bryr sig:)

Nu har jag kommit hem från en tråkig dag i skolan! 
Vi hade hemkunskap men maten vi gjorde var inge god! Det var någon kasslergratäng och potatis.Vi hade oxå slöjd. Jag och Isa gör ett tidningsställ som är hur komplicerade som hälst ;)
Jobbigt men kul!

Snart blir det att träna småtjejerna med fina Linnéa. Ska bli kul att träffa alla tjejer igen! Var länge sen nu.
Hoppas ni får en fortsat rolig dag! Hörs ;) 

Kram



Kommentarer
Postat av: ~I S A~

Du hade inte i en halv dl peppar iaf...

2010-11-10 @ 16:22:57
URL: http://isaplarz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0