Helgen


Nu!
Nu har jag precis packat klart ;) Skönt att det är avklarat!

Idag!
Skolan var jättetråkig! Efter skolan gick jag till mamma, för att det är en man som förföljer flickor i mitt område  (där jag bor). Det är skitläskigt! 
Kl 5 tränade jag småtjejerna med Linnéa. Det var kul, vi gjorde många nya övningar med dom. Det tyckte dom var roligt! När vi tränat klart bjöd en tjej (Michell) oss på glass. För att vi vann match som var i helgen. Mums ;P

Helg!
Ska äntligen åka till Ö-vik imorgon! Ska nog shoppa med Elin efter 6 tim i bilen med 4 killar ;P

På lördag blir det bada på paradisbadet. Mycket SPA oxå ;) hehehe

Ska försöka blogga i morgon och i helgen med mycket nya bilder :) Hörs sen.

Kram<3



Kommentarer
Postat av: I S A - Foto & Hästar

Lycka till i helgen då ;)

2010-11-12 @ 07:03:11
URL: http://isaplarz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0