Sjuk

Saknar sommaren när man ser sånna här bilder... Det är så jävla kallt, kallt nu så vill ha sommar ;D

Sorry att jag inte skrev något inlägg igår, men jag gick och la mig direkt efter konfan för att jag typ är sjuk. På konfan hade vi julpyssel. Det var jättekul! Direkt efter konfan (kl.18) gick jag och la mig.

Idag
Idag i skolan var jag domare på mellanstadiets innebandy turnering med Sofia och Muk. Det var kul att dömma, för min lilleborors tjejkompisar spelade och vissa av mina oxå... Det gick väl sådär för Elias, dom kom 3:a av 6st lag. Efter turneringen skulle vi på studiebesök på leksandsbröd. Men eftersom jag inte mår bra gick jag hem.

Snart
Ska jag träna småtjejerna om jag orkar och sen titta på min träning. Jag ska i alla fall inte vara med och spela ); Vill det för att vi har träning i 2 tim och det är kul!

Nu 
Jag ska nog försöka sova lite tror jag för att orka mer sen ;P  Det var väldigt länge sen jag tog en tupplur på eftermiddagen ;) hehe

Bloggar mer imorgon
KRAM<3


Kommentarer
Postat av: MALIN

sv; jaså, men krya på dig då! :)



vem längtar INTE till sommaren...

2010-11-23 @ 18:16:17
URL: http://dreamingwideawake.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0