Klassfest

Elias har klassfest med halloweentema nu, ska gå dit och vara "vakt" och hålla koll på barnan;P
Och ska såklart bråka lite brorsan och några andra oxå!
Älskar halloween med godis och fester :D Gör inte ni?

Har haft lite tråkigt nu i någon timme så fixade håret med min nya locktång. Det blev ganska bra faktist, var svårt i början efter ett tag gick det bättre ;)

Imorgon blir det innebandymatch i hedemora, ska kanske stå i mål nån period. Men hoppas jag inte behöver det! Efter min match ska jag träna småtjejerna på deras match :D

Måste gå nu men bloggar mer i morgon kväll!
Kram<3


Kommentarer
Postat av: ~I S A~

Sv: Jag vet :D

Håller på attt däcka redan nu så vi får se hur rolig natten kmr bli ;)

Ska hälsa :)<3

2010-10-31 @ 16:43:30
URL: http://isaplarz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0