Bilder från igår

Bilderna är tagna med min mobil så inte de bästa men får duga! Haha ;)






Lite bilder från igår!
Hoppas man ser vad de är... haha:P

Idag har det varit en riktig slappardag! Mamma väckte mig halv 3 och sen har det varit TV o boken.
Föresten jag var faktist ute och åkte spark med mamma för att hämta lite grejer som blev kvar sen igår.

Ikväll har vi tittat på BECK - levade begravd. Det var nog en av de bästa filmerna jag sätt!
Den var så jävla spännande! Hållde på att skita på mig när en blev ned slagen :P

Nu tittar jag på Mamma Mia.
så rolig!

Ska fokusera på filmen så hörs!
puuuuuussss<3


Kommentarer
Postat av: malin

hm, jag måste se den beck-filmen någon dag alltså

2011-01-02 @ 00:13:54
URL: http://dreamingwideawake.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0