Dagen sköna outfit

Idag har jga varit ute och gått på en långpromenad med Ajax och sen läst bok och tittat på en film och varit på datan så hade en skön slappardag! :) Så hade inte direkt några bilder som passade så här kommer bilder på dagens outfit... Hehe, jag är inte direkt insatt i mode och sånt men tycker den här outfiten är både skön och ganska snygg:P Hihi 


Outfiten består av:
Lusråsa linne från Vero Moda
Blanksvarta tights oxå från Vero Moda
Lång-kofta från H&M
Ring från mamma :P
Örhängen från Kicks 


Puuuusssss<3


 


Kommentarer
Postat av: Frida [en fotointresserad tjejs vardag]

svar; hehe så lite så :)

Jag har gjort samma misstag flera gånger ;)

2011-01-09 @ 08:53:33
URL: http://fsjfoto.blogg.se/
Postat av: MALIN

sv; precis, dock har mitt besökarantal sjunkit tillbaka till "det vanliga" antalet nu, haha..



jag använder mig av Picasa, klickar på "skapa bildcollage" och så bara sätter jag in dem och ändrar storlek och sådär. väldigt enkelt, haha!

ja, det var det - var dock pissnervös i slutet alltså, vad som helst kunde ha hänt!

2011-01-09 @ 13:25:28
URL: http://dreamingwideawake.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0