God Natt!


Fin bild på brorsan! Han blir nog jätteglad för att jag la upp den! Hihi

Kom precis hem från kussingarna!
Vi fick hur god mat som hälst! :) Riktigt bra gjort Roger o Kajsa (farbror o faster) o såklart Lunus som gjorde den goda saladen! Det var blandsalad o gurka o paprika, svårt Haha :P
Och jättegod glass till efterrätt, mums choklad o gräddglas m nötter o choladsås!

 Nu ska jag gå och läsa min braiga bok i min sköna säng! :D
Blir en lång dag imorgon så behöver en god natts sömn oxå! Ska på gudstjänst med Sofia kl 11 (har inte gått upp före 11 denna vecka så blir en utmaning) och direkt efter det är det samling till match, kul kul! Och sen Insjön!

Puuuuussss<3

P.S. Fick precis veta att jag sak ta hand om min älskling i helgen! Så glad! LOVE YOU<3
()



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0