Första skoldagen och redan läxor mm.

                                                              Lite bilder från igår...

            Man ser knappt mina armar :P                                                        Fin min!

      Gillar hur jag fick takkanten att sitta ihop på bilderna och så gillar jag himlen på bilden till höger :)

Första dagen i skolan och har redan fått en målstencil! Känns inte så bra! :(
Men jädrigt kul att träffa alla kompisar man inte träffat på ett tag :) Men däremot känns det sämst att typ våran bästa lärare har slutato hcvi fått en ny... Och Tero som han hetter gjorde matte och NO kul, kan ni fatta?!? Det är typ de ämnen jag hatar mest! :p Hehe

Ikväll har jag läst och läst! Måste läsa ut den boken jag läser nu och börja på Robinsson Cruse som vi ska läsa i Svenskan. Min grupp fick såklart en av dom större böckerna, jag älskar ju att läsa men jag väljer gärna själv vad jag ska/vill läsa... ;)

Nu ska jag plugga svenska har redovisning inför klassen imorgon :(

Puuuuusssss<3

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: okidoki :P

allt bra? :)

2011-01-10 @ 21:23:00
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Frida [en fotointresserad tjejs vardag]

svar; hehe ja, får hoppas det i alla fall :)

2011-01-11 @ 07:53:45
URL: http://fsjfoto.blogg.se/
Postat av: sofia B

Haha det var en rolig dag det :) speciellt att hoppa från erat tag !!! Hahaha :-P <3 måste göras nästa gång det skottas från erat tak alltså! <3<3 kram

2011-01-14 @ 18:25:37

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0