Utmaning! :)

Jag blev utmanad av Wilma :)

Varför började du blogga?
Jo, för att jag älskar att fota och gör typ ingenting med dem sen, så då gjorde jag en blogg.
Sen älskar jag att skriva av mig lite ibland! ;)

Vilka bloggar följer du?
JAg följer ganska många.. alla mina kompisars och sen gillar jag Nevnarien och Megapixlar :)

Vilken är din favorit färg?
Jag har nog ingen spc favoritfärg den ändras ganska snabbt från dag till dag men idag är det någon varma oranga färg!! Sen har jag mycket svarta och vita och blåa och röda kläder

Vilken är din favorit film?
JAg vet inte riktigt men jag har blivit ett litet vampyrfan.. så Twilight gillar jag och sen Harry Potter är också en favorit! Sen älsakr jag Romantiska komedier och ibland riktig skräck!! :D

Vilket/Vilka land vill du besöka? 
Ojjj, jag vet inte... ALLA typ! Nej kanske inte alla men jag vil jättegärna åka ner någonstan i afrika kanske Tanzania eller liknande.. Sen vill jag gärna till USA(vem vill inte de?) och Nya Zeeland och sen vill jag gärna tillbaka till Kroatien!  


Det är så att alla mina kompisar som har blogg har redan blivit utmanade så jag utamanar Anna som har blogg tillsammans med Wilma! ;)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-m@il: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Vad vill du säga? :

Trackback
RSS 2.0